U filamentu di i denti pò prufittà di a vostra salute cognitiva

Dentisti di tuttu u mondu cunsiglianu u filamentu di u filu almenu una volta à u ghjornu. I fatti anu dimustratu chì aiuta micca solu à prevene u cattivu respiru, à evità a carie è a malatia di a gomma, ma aiuta ancu à prumove a salute cognitiva.

E persone cù più perdita di denti anu 1,48 volte u risicu di indebulimentu cognitivo è 1,28 volte u risicu di dimenza. I studii anu dimostratu chì per ogni dente chì manca, aumenta u risicu di indebulimentu cognitivo. Inoltre, senza protesi dentarie, l'adulti cù a perdita di denti sò più propensi à sperimentà una calata cognitiva.

"Datu u numeru alarmante di e persone diagnusticate di malatia Alzheimer è demenza ogni annu, è l'uppurtunità di migliurà a salute orale in tuttu u ciclu di vita, avemu una cunniscenza più profonda di u ligame trà a cattiva salute orale è u declinu cognitivo Moltu impurtante", hà dettu Wu Bei , un prufissore di salute glubale è autore di ricerca senior in a Rory Meyers School of Nursing di l'Università di New York, hà dettu in una dichjarazione.

«I batteri chì causanu gingivitis (irritazione, rossu è gonfiore) ponu ancu esse ligati à a malattia di Alzheimer. Questa batteria chjamata Porphyromonas gingivalis pò passà da a bocca à u cervellu. Una volta in u cervellu, i batteri Gurugram liberanu un enzima chjamatu proteasi gingivale, chì dice à IANS chì questu pò dannà e cellule nervose, chì pò causà perdita di memoria è compromissione di a salute cognitiva ".

Sicondu un sundagiu da l'Associazione Dental Americana (ADA), solu u 16% di l'adulti utilizanu u filu dentale per pulisce i denti. In u casu di l'India, sta percentuale hè assai peghju. A maiò parte di a ghjente ùn capisce micca l'importanza di l'igiene orale è di u filu dentale.

"A maiò parte di l'Indiani ùn sanu micca chì i nostri denti anu cinque lati. Inoltre, u spazzolamentu pò copre solu trè lati. Sì i denti ùn sò micca currettamente usati, i residui alimentarii è i batteri ponu stà trà i nostri denti. Questu hè u fundatore è presidente di MyDentalPlan Healthcare, Mohendar Narula, hà spiegatu chì i passi semplici ùn solu aiutanu à prevene u cattivu respiru, ma aiutanu ancu à evità a carie dentaria è a malatia di a gomma.

Benchì lavà i denti dopu ogni pastu pò esse scumudu, u filettu dopu à i pasti hè faciule è si pò fà in ogni locu.

"In più di esse una bona abitudine di igiene orale, l'usu di u filu dentale pò ancu aiutà e persone à mantene una dieta sana è un stile di vita, perchè l'usu di u filu dentale dopu à i pranzi pò fà menu brama di spuntini


Tempu di posta: Sep-28-2021