U valore aghjuntu di e spazzole di denti di bambù usate

Ùn hè un secretu chì simu di fronte à un prublemu plasticu assai grande. Ùn importa micca induve vive in u mondu, avete probabilmente vistu letti di plastica. Di tuttu u plasticu chì pruducemu in u mondu, 50% hè ghjittatu dopu à un usu unicu. Di tuttu u nostru plasticu, solu u 9% finisce per esse riciclatu.

Induva va tuttu u plasticu? Finisce in i nostri oceani, induve provoca a morte di un milione di animali marini ogni annu. Finisce ancu in a nostra acqua potabile, è ancu in l'aria. Hè diventatu un prublemu cusì grande chì l'omi manghjanu avà circa 40 chilò di plastica in a so vita.

Hè per quessa chì ogni passu chì femu per scambià l'articuli plastichi tradiziunali per alternative più eculogiche hè a chjave. A persona media usa circa 300 spazzolini in a so vita. A suluzione hè simplice - cambià à una spazzola di denti di bambù! Una volta chì site prontu à cambià à una nova spazzola, pudete allargà a so vita fendu nomi di bastone di pianta.

Eccu cumu fà i nomi di bastoni di piante cù una spazzola di denti di bambù:

1. Pigliate e setole di u spazzolinu
Prima, aduprate una pinzetta per tirà e setole da a testa di a spazzola. Puderete bisognu di torce mentre tirate, ma devenu esce facilmente. Se sò setole di plastica, aghjustateli à u vostru riciclaghju mettenduli in una buttiglia o contenitore di plastica. Quandu sò tutti rimossi, passate à u passu 2!

2. Pulite u bastone di bambù restante
Pulite tutti i residui di dentifriciu fora di u bambù cun qualchì sapone dolce per piatti sottu acqua calda. Questu hè specialmente impurtante sè vulete pintà u bastone dopu.

3. Décorate è etichettate
Avà, a parte divertente! Avete a pussibilità di decurà u to bastone di bambù o di mantene lu in legnu è basta à aghjunghje u nome di a pianta. Se avete una vechja vernice stesa intornu, hè ora u mumentu di usalla! Aghjunghje tanti disegni funky cum'è u vostru core vole.


Tempu di posta: Sep-29-2021